High school musical, Disney
 
 Super lækre og letlæste bøger fra high school musical.De..
Udgiver: Chloe H.
Pris: 50 kr.
Adresse: Sankt Mortensvej 1c 4000 Roskilde
2015-30-11
Udsigt: 13
Løbenummer:5vm48gr5
Når du kontakter os, så fortæl mig, at du se de oplysninger fra datezr.com.
Klik på billedet for at forstørre
High school musical, Disney
Super lækre og letlæste bøger fra high school musical.
De to små er normale letlæste bøger
Den store bog er også letlæst men sjov fordi der er nogle pop-op ting og billeder i.
Alle tre for 50kr eller byd
Titel: High school musical
Forfatter: Disney
Relateret High school musical, Disney
Super lækre og letlæste bøger fra high school musical.De..
- Bogskab, Bo concept, b: 51 d: 20 h: 51
 
 To super lækre skabe sælges, de er fra bocon..
- Bukser, Boca, str. 104
 
 Super lækre bløde blanke koksgrå joggingbukser fra Boca. Bagl..
- Jeans, Molo, str. 122
 
 Super lækre helt nye tvist blue jeans fra Molo i str. 122.modell..
- Board, Fone 2014, str. 133x42
 
 Super lækre og flotte tøse board fra f-one :) str 133x4..
- Læderlænestol, læder, Boconcept
 
 Super lækre råhvid læderlænestol fra Boconcept. ..
- Cd-skab, dansk design - ukendt
 
 Super lækre CD-skabe med jalousilåger i dansk design k..
- Vanter, Lego thinsulate vanter, Lego, str. 110
 
 Super lækre vanter i mørk beige fra Le..
- Støvler, str. 33, Superga, unisex
 
 Super lækre kobolt blå ruskinds støvler fra Super..
- Bukser, L.O.G.G, str. 44
 
 Super lækre og bløde velour bukser fra H&M mærket L.O.G.G. ..
- Sejlersko, str. 37, Musto
 
 Super lækre cremefarvede sejlersko i str.37 fra Musto.De er ..
- Bukser, Neo Noir, str. XS
 
 Super lækre og helt nye træningsbukser fra Neo Noir. De har..
- Bukser, str. 68
 
 Super lækre bløde cowboybukser med for fra Me Too. Bukserne fremstår..
- Bukser, str. 68
 
 Super lækre bløde og tynde cowboybukser fra Me Too. Bukserne fremstå..
- Vinterstøvler, str. 30, Geox, unisex
 
 Super lækre og dejlig varme vinterstøvler fra g..
- Vægur fra Kahler, Kahler
 
 Super lækre Or vægure i keramik fra Kahler. Vareprøvers me..
- Babysko, str. 19, Superfit, drenge
 
 Super lækre begynder sko, i læder fra Superfit. Br..
- Støvler, str. 27
 
 Nye super lækre rosa støvler med tex fra AngulusNypris 949kr
- Støvletter, str. 37, MARC
 
 Super lækre og stilet korte støvler fra MARC softwalk. Bru..
Bogskab, Bo concept, b: 51 d: 20 h: 51 To super lækre skabe sælges, de er fra boconcept i den farve de kalder wenge, vi kalder den sort. De er i super fin stand, sælges gerne hver for sig, prisen angivet er pr stk.Produkt: Bogskab Dybde (cm): 20 Mærk
Bukser, Boca, str. 104 Super lækre bløde blanke koksgrå joggingbukser fra Boca. Baglommer med lækker lille gul sygningsdetalje og Boca mærke. Brugte men i super god stand. Elastik i taljen. Snoren til snørelukning er desværre bortkommet.Type: Bukser
Jeans, Molo, str. 122 Super lækre helt nye tvist blue jeans fra Molo i str. 122. modellen hedder Amadeus. Nypris ca. 400 Jeg sender gerne, men så kommer emballage og porto oveni.Produkt: Jeans Størrelse: 122 Mærke: MoloChristina L.2920 Charlottenlund
Board, Fone 2014, str. 133x42 Super lækre og flotte tøse board fra f-one :) str 133x42. Sælges med stropper og finner! ny pris på kun board er 5000kr. for nye finner 500kr. pads og stropper 1000kr. Der er ridser under boardet og det er brugt, men sej
Læderlænestol, læder, Boconcept Super lækre råhvid læderlænestol fra Boconcept. Har ingen ridser eller skræmmer, fremstår som ny. Drejefod. En stol med høj ryg, pris 6000 kr. Ved telefonisk kontakt, bedst efter kl. 17.Produkt: Læderlænestol Mærke: Bo
Cd-skab, dansk design - ukendt Super lækre CD-skabe med jalousilåger i dansk design købt i Jørgen C.Nielsen Møbler.. 2 stk. i H73 B19 D20,5 (foden er 30x30). 1 stk. i H73 B36,5 D20,5 (foden er 30x47,5) Der er plads til 60 cdér i de små og 128 i den s
Vanter, Lego thinsulate vanter, Lego, str. 110 Super lækre vanter i mørk beige fra Lego. Vecro luk og dækker op af håndled. Som nye. Top kvalitet!Type: Vanter Mærke: Lego Produkt: Lego thinsulate vanter Størrelse: 110Mette R.Grenågade 5, 4. tv.2100 K
Støvler, str. 33, Superga, unisex Super lækre kobolt blå ruskinds støvler fra Superga. Aldrig brugt. Købt for store. Store i str. BydProdukt: Støvler Mærke: Superga Størrelse: 33 Passer til: unisexRikke G.Skivholmevej 30, Borum8471 Sabro23954611300 k
Bukser, L.O.G.G, str. 44 Super lækre og bløde velour bukser fra H&M mærket L.O.G.G. str. XL. Bukserne er helt nye aldrig blevet brugt eller vasket endnu. Fra ikke ryger hjem. Prisen er for begge par excl. portoProdukt: Bukser Størrelse: 44 Mærke: L.O
Sejlersko, str. 37, Musto Super lækre cremefarvede sejlersko i str.37 fra Musto. De er kun brugt få gange og derfor ikke gået til/formet. De er i skind, originale og købt i en dansk sejlerbutik. Fra ikke-ryger hjem og ingen husdyr. Sælges for kr. 215
Bukser, Neo Noir, str. XS Super lækre og helt nye træningsbukser fra Neo Noir. De har aldrig været brugt og er i perfekt stand (stadig mærke i). Bukserne er store i størrelsen så hvis man er en small eller medium kan man sagtens passe dem. Der følger
Bukser, str. 68 Super lækre bløde cowboybukser med for fra Me Too. Bukserne fremstår som nye og er uden huller og pletter. Vasket i Neutral vaskepulver, uden skyllemiddel og aldrig tørretumblet. Fra røg og dyre fri hjem. Kan efter aftale afhentes i Å
Bukser, str. 68 Super lækre bløde og tynde cowboybukser fra Me Too. Bukserne fremstår som nye og er uden huller og pletter. Kanten ved talje og ben kan bukkes rundt hvis man vil - se sidste billede. Vasket i Neutral vaskepulver, uden skyllemiddel og
Vinterstøvler, str. 30, Geox, unisex Super lækre og dejlig varme vinterstøvler fra geox. Købt i slutningen af sidste vintersæson og brugt 8-10 gange. Fremstår som nye. Nypris 900,- Se også mine mange andre annoncer med smart og billigt kvalitetsbørne
Vægur fra Kahler, Kahler Super lækre Or vægure i keramik fra Kahler. Vareprøvers men helt som nye dog uden æsker. GUL OG MINT TILBAGE. SENDER DESVÆRRE IKKE. 2 stk Ø30 cm mat sort med hvide visere pris 260 kr (nypris 799) 1 stk Ø30 cm mint med hvide v
Babysko, str. 19, Superfit, drenge Super lækre begynder sko, i læder fra Superfit. Brugt meget lidt indendørs. Sender mod betaling af porto. Ny pris 499,-Produkt: Babysko Mærke: Superfit Størrelse: 19 Passer til: drengeLise K.Hørhaven9000 Aalborg6133
Støvler, str. 27 Nye super lækre rosa støvler med tex fra Angulus Nypris 949krProdukt: Støvler Størrelse: 27Christian K.Strandmarksvej 182650 Hvidovre31261596550 kr.
Støvletter, str. 37, MARC Super lækre og stilet korte støvler fra MARC softwalk. Brugt få gange. Fra røgfrit og dyrefrit hjem Købs pris 1400 Kr.Produkt: Støvletter Mærke: MARC Størrelse: 37Lisette D.1923 Frederiksberg C26293108250 kr.
